O nas – Apartal

Jesteśmy zespołem praktyków, którzy przez lata nabywali wiedzę i doświadczenie. Wypracowaliśmy procedury, które zapewniają najwyższą jakość usług i tworzą Standard Apartal.

Prowadzimy cenione w branży szkolenia Inspektorów Odbioru, dzieląc się naszym doświadczeniem. W czasie oględzin posługujemy się profesjonalnymi sprzętem gwarantującym, że wykonane pomiary nie są podważane z powodu nieodpowiedniego rodzaju sprzętu.

Na odbiorach Klienci otrzymują pełną informację o stanie technicznym mieszkania lub domu. Sprawdzamy jakość wykończenia lokalu z rzutem lokalu i standardem wykończenia opisanym w umowie z deweloperem. Nasze pomiary porównujemy z normami budowlanymi i odchyły od norm wpisujemy do protokołu odbioru mieszkania. Nasi Klienci mają gwarancję, że podczas odbioru z ekspertem Apartal, zostały ujawnione wszystkie wady możliwe do wykrycia.

Każdemu z naszych Klientów podpowiadamy na co powinni zwrócić uwagę podczas dalszych prac w lokalu (po otrzymaniu kluczy do lokalu). Nasze wskazówki są indywidualnie dopasowane do sprawdzanego lokalu i potrzeb naszego Klienta.

 

Ewa Makowska – Prezes Zarządu

Kilkanaście lat temu kiedy kupowałam moje mieszkanie, nie znalazłam na rynku firmy, której mogłabym zaufać i powierzyć sprawdzenie mojego nowego lokum. W konsekwencji na odbiór mieszkania poszłam sama i nie zwróciłam uwagi na wszystkie wady, jakie zawierało moje nowe mieszkanie. Kilka minut po podpisaniu protokołu odbioru, wychodząc z mieszkania zauważyłam zadrapanie na drzwiach wejściowych. Od razu skontaktowałam się z deweloperem przedstawiając sytuację i informując, że kilka minut wcześniej podpisałam protokół odbioru i chcę dopisać tą zauważoną wadę. Niestety deweloper nie uznał mojego zgłoszenia, a ja pozostałam z problemem. W trakcie aranżowania mieszkania musiałam ponieść dodatkowe koszty, bo też nie zwróciłam uwagi w czasie odbioru na np. krzywe kąty, które uniemożliwiały umieszczenie mebli i musiałam je prostować w ramach mojego prywatnego budżetu.

Już wtedy pojawił się pomysł na firmę, która będzie pomagać osobom, kupującym lokale na rynku pierwotnym. Od tego czasu uczestniczyłam w budowaniu firm, przygotowaniu i wdrażaniu projektów, które działają na rynku z sukcesami.  Moją wiedzę wykorzystałam przy tworzeniu firmy Apartal.

Przekazuję w Wasze ręce usługę, z której chętnie skorzystałabym, na etapie odbioru swojego mieszkania.

 

Krzysztof Deryng – Wiceprezes Zarządu

Posiadam “uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń” w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zarządzałem przez wiele lat inwestycjami budownictwa mieszkaniowego. Mam doświadczenie związane z nadzorami budowlanymi. Normy budowlane i sprawdzanie robót budowlanych to elementy mojej codziennej pracy. Uczestniczyłem w tysiącach odbiorów lokali, dlatego mogę zagwarantować profesjonalizm naszych usług. Jako ekspert w dziedzinie inżynierii związanej z budownictwem mieszkaniowym mam cel podwyższania jakości w budownictwie, a chcę tego dokonywać dzięki naszym usługom.

Polityka RODO

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!

Jeśli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych przez Apartal Media Sp. z o.o. prosimy o kliknięcie w przycisk “Rozumiem” lub na symbol “x”. Twoje dane będą u nas bezpieczne,a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstawie polityki prywatności.

 

Polityka Prywatności

Ogólna klauzula informacyjna

Zgodnie z treścią przepisu art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1) – RODO, który zobowiązuje Administratora danych osobowych do podania w trakcie zbierania danych od osoby, której one dotyczą, określonych informacji, wskazuję, iż:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Apartal Media Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gwiaździsta 62/12/2, 53-413 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000706215, o kapitale zakładowym w wysokości 5 000zł, NIP 8992834898.
  2. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można skontaktować się drogą mailową pod adresem e’mail: inspektor@apartal.pl
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przede wszystkim w celu wykonania zawartej umowy i realizacji usługi. Przedmiotowe dane osobowe mogą być również przetwarzane w celach dodatkowych, np. w celach podatkowych, dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów prawa, archiwizacji;
  4. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w oparciu o podstawę prawną, tj. art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO, (tzn. przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą), art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której są Państwo stroną lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na Administratorze,  takiego jak np. obowiązek archiwizacyjny) oraz art. 9 ust. 2 lit. f) RODO (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń);
  5. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do zawarcia i wykonania zawartej umowy;
  6. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, a także podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi jako Eksperci Apartal (Inspektorzy odbioru, inżynierowie budownictwa, geodeci, architekci), usługi księgowe, dostarczające przesyłki kurierskie i pocztę i inne;
  7. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej,
  8. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez cały czas, przez który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy i w związku z realizacją 5 – letniego obowiązku archiwizacyjnego;
  9. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, poprawiania, żądania ich usunięcia lub wniesienia sprzeciwu a także prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych, a także do ich przenoszenia;
  10. Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, jednakże jej cofnięcie nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie uprzednio udzielonej zgody;
  11. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że Pani dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami RODO i przepisów prawa krajowego;
  12. Państwa dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu ani zautomatyzowanemu przetwarzaniu;
  13. Administrator nie przechowuje Państwa danych związanych ze środkami płatniczymi tj. numeru karty kredytowej, danych dostępowych do systemów bankowych i kodów jednorazowych i nie są Państwo proszeni o wprowadzenie tych danych do serwisu/platformy/portalu. Dane te wprowadzają Państwo bezpośrednio w systemie podmiotu obsługującego płatności elektroniczne (w przypadku płatności kartami kredytowymi) lub swojego banku (w przypadku przelewów elektronicznych).